Klantendienst
Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen. Zit je toch nog met iets of heb je een opmerking? Stuur ons gerust een bericht en we helpen je zo snel mogelijk verder!
Hoe kunnen we jou helpen?
Advies & opleidingen
-
Bieden jullie advies?
Contacteer ons voor vrijblijvend advies op maat van je onderneming. We helpen je graag bij het oplossen van je vragen.
-
Bieden jullie ook opleidingen?
Wens je een opleiding te voorzien voor je personeel? Daar kunnen wij bij helpen. Samen werken we een voorstel uit dat rekening houdt met jouw specifieke wensen en noden.
Betaling
-
Ik weet niet of mijn betaling goed is doorgelopen.
Als je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je een bevestigingsmail. Kijk zeker ook in je spam folder. Toch niets ontvangen? Stuur ons een e-mail of contacteer ons via het contactformulier. Je kan onze klantendienst ook telefonisch bereiken op het nummer 03 645 05 08 op maandag-donderdag tussen 8u-12u en 12u30-16u30, op vrijdag tussen 8u-12u en 12u30-14u30.
-
Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?
Wanneer jouw bestelling volledig is afgerond en geleverd, ontvang je jouw factuur digitaal. Je kan ook je factuur per post laten verzenden. Ga naar je account en pas je voorkeuren aan onder "Mijn Profiel".
-
Welke betaalmethoden zijn van toepassing?
Je kan meteen online betalen via bankoverschrijving, Bancontact, Mastercard, Visa, PayPal, Belfius betaalknop, KBC betaalknop, ...
Klachten
-
Ik ben niet tevreden en wil een klacht indienen. Hoe snel krijg ik antwoord?
Jammer dat je ontevreden bent. We stellen je niet graag teleur! We streven ernaar elke klacht binnen de 24 uur te behandelen. Neem contact op met onze klantendienst.
-
Wat als mijn levering niet klopt of artikelen beschadigd zijn?
Als er tekorten, fouten of defecten zijn bij levering, dan dien je schriftelijk of online contact op te nemen via onze klantendienst binnen vijf werkdagen na factuurdatum. In geval van betwisting zijn de rechtbanken van Antwerpen bevoegd.
Levering
-
Hoe lang gaat mijn bestelling onderweg zijn?
Je ontvangt je bestelling binnen de twee à drie werkdagen. Let op: wanneer je een product bestelt dat niet voorradig is, hanteren we een langere levertermijn.
-
Hoe wijzig ik mijn lever- en/of facturatieadres?
Ga naar je account en klik op "Mijn Adressen". Daar heb je een overzicht van al jouw adressen en kan je jouw standaard lever- en facturatieadres met een simpele klik op de knop wijzigen. Ook tijdens het afronden van je aankoop kan je jouw adres nog wijzigen.
-
Kan ik het moment van levering zelf kiezen?
Neen.
-
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Als je liever zelf je bestelling wenst op te halen in ons magazijn in Merksem, dan is dat perfect mogelijk op weekdagen binnen de kantooruren (maandag- donderdag: 8u-12u en 12u30-16u30, vrijdag: 8u-12u en 12u30-14u30). Duid dat dan wel duidelijk aan tijdens de checkout.
-
Waar levert Dumortier?
Dumortier levert in gans België. Specifieke vereisten of vragen omtrent levering? Aarzel niet om ons te contacteren, we bekijken samen de mogelijkheden.
-
Wat zijn de leverkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en de totale prijs van uw aankoop.
BELGIËAankoopprijs > 250 euro = gratis verzending
Aankoopprijs < 250 euro = 25 euro verzendkosten
Ander land in de EU: 50 euro. Bij grote bestellingen worden de kosten apart doorgegeven. U kan hiervoor altijd onze klantendienst contacteren.
Mijn account
-
Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis raadplegen?
Door in te loggen op je account en naar “Mijn bestellingen” te gaan. Daar vind je een overzicht van al je bestellingen.
-
Wachtwoord wijzigen of vergeten?
Op de inlogpagina klik je op “Wachtwoord vergeten”. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Je kan ook steeds je wachtwoord wijzigen wanneer je ingelogd bent onder "Mijn Profiel".
Mijn bestelling
-
Er is iets misgelopen met mijn bestelling. Hoe kan ik jullie contacteren?
Het spijt ons dat er iets is fout gelopen. Stuur ons een e-mail of contacteer ons via het contactformulier op onze klantendienst pagina en we helpen je zo spoedig mogelijk verder! Je kan onze klantendienst ook telefonisch bereiken op het nummer 03 645 05 08 van maandag tot donderdag tussen 8u-12u en 12u30-16u30, en op vrijdag tussen 8u-12u en 12u30-14u30.
-
Heb ik een btw-nummer nodig?
Ja. Dumortier is een groothandel en verkoopt niet aan particulieren.
-
Kan ik een artikel retourneren?
Neen. Er geldt geen herroepingsrecht bij verkoop van goederen en diensten tussen bedrijven (business to business, B2B). Gezien wij uitsluitend zakelijke verkoop realiseren, verwijzen we naar onze algemene regels van verkoop in zakelijke context. Is je bestelling foutief of is er schade? Contacteer dan onze klantendienst. -
Kan ik een offerte op maat aanvragen?
Natuurlijk. Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang jouw bestelling niet betaald is, kan je jouw bestelling online annuleren. Zodra de betaling voltooid is, dien je contact op te nemen met onze klantendienst.
-
Moet ik een account hebben om te bestellen?
Ja, om je bestelling af te ronden heb je een account nodig.
-
Waar is mijn bestelling?
Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je een bevestigingsmail. Wanneer je pakketje klaar staat om het magazijn te verlaten, ontvang je een tweede e-mail.
Producten
-
Hoe moet ik mijn product gebruiken?
In de productomschrijving vind je gebruiksaanwijzingen voor het product. Je kan ook technische specificaties raadplegen. Bijvoorbeeld afmetingen en gewichten, dosering of samenstelling van producten.
-
Hoe weet ik of een product ecologisch is?
Ecologische producten die gecertificeerd zijn worden voorzien van een geldig label. Je vindt alle eco-producten ook terug in onze eco-categorie of filter op ecologische producten.
-
Is het product geschikt voor mijn toepassing?
In de productomschrijving vind je informatie over het toepassingsgebied. Daarnaast kan je voor sommige producten ook een veiligheidsfiche downloaden. Zo kom je snel te weten of het product geschikt is voor jouw toepassing.
-
Mijn product is uit stock, kan ik nog bestellen?
Als een product niet voorradig is, dan kan je op backorder bestellen. De bestelling wordt geleverd zodra het product opnieuw in stock is. Houd rekening met langere levertijden.
-
Wat is een ecologisch alternatief voor mijn product?
We hebben alle ecologische producten verzameld in onze eco-collecties. Bekijk ze hier of filter op ecologische producten.
Recyclage & duurzaamheid
-
Welke inspanningen levert Dumortier op vlak van duurzaamheid?
Bij Dumortier, dragen we duurzaamheid hoog in het vaandel! We gaan steeds op zoek naar de meest kwaliteitsvolle producten voor onze klanten. Daarbij werken we zoveel mogelijk met onderhoudsproducten die voldoen aan de ISO-norm of die over ecolabels beschikken. Meer weten? Bekijk onze eco-collecties!
Het ecologisch bewustzijn vind je ook terug in onze dagdagelijkse werking. We bundelen onze leveringen zoveel mogelijk om onze CO2-uitstoot te beperken en onze gloednieuwe vrachtwagens zijn voorzien van Euro 6 motoren. Deze motoren hebben momenteel de laagste ecoscore van dieselmotoren op de markt.
Zie je door de zeepbellen het schuim niet meer?
Geen nood! Bij Dumortier kan je terecht met eender welke vraag of bedenking. Wij helpen je graag verder. Contacteer ons via e-mail, telefonisch of stuur ons een bericht.